سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک تنوتاس

سلام دوستان من تقریبا چند ماه پیش از طریق یه دوست با شرکت تنوتاس آشنا شدم.

شرکت تنوتاس یک استارتاپه که برونسپاری فرایند های کسب و کار انجام میده، من اون زمان به عنوان کسی که دیپلم فنی کامپیوترداره وارد این شرکت شدم برای کارآموزی روزه اول با صاحب این کسب و کار ( آقای آقاجانی ) مصاحبه کردم و بعد از مصاحبه به من گفتند که می تونم باهاشون همکاری داشته باشم.

بعد از اینکه باهاشون کار کردم فهمیدم که کارآموزی که اینجا انجام میدادن کاملا با جاهای دیگه فرق داره، اقای دکتر آقاجانی کاملا به کارآموزاش اهمیت میداد طوری که هر ماه با دکتر جلسه شخصی داشتیم و درباره خودمون حرف میزدیم، یا به وسیله تیپ شخصیتمون به ما وظایفی میداد. به نظر من این نوع کارآموزی باید در ایران رواج پیدا کنه، یعنی کسی که دوره کارآموزی رو میگذرونه باید چیزی یاد بگیره، روشی که تنوتاس کارآموزی میکنه مثله یه سبک زندگی تو کاره، سبکی که باعث میشه کارمندای بهتر و حرفه ای تری تربیت کنی تا بتونی بهشون اعتماد کنی.

بعد چند وقت که گذشت اقای دکتر من رو ادمین سایت کرد با این فکر که اگه ما محدود بشیم نمیتونیم درست کار کنیم و با دسترسی هایی که به من دادن باعث شدن که روند کارآموزی من سریع تر پیش بره و همین پیشرفت باعث میشه که روند رشد شرکت هم سریع تر بشه.

در دوره کارآموزی افراد دیگه ایم هم بودن که الان همشون همکارای من هستن و واقعا خوش حالم که همچین همکارایی دارم اقای دکتر با سبک خودش کاری کرده که فضای شرکت، فضایی دوستانه باشه و همین موضوع باعث شده که کسی از کار کردن خسته نشه.

به نظر من این سبک تنوتاس بهترین سبک برای محیط کاره چون با این سبک کارمندا میتونن بهترین نوع خودشون باشن و اگه کارمندا بهترین باشن شک نداشته باشین که اون کسب وکار هم بهترین خواد شد.

امیدوارم که روزی بیاد که این سبک در ایران رواج پیدا کنه.